Psykisk arbejdsmiljø i pressede situationer & Kommunikation mellem ledelse og medarbejdere
En dag med 2 workshops
Styrk både AMO og ledelseskommunikationen – to workshops på én dag.
Spændene formiddagsworkshop, hvor vi skal se nærmere på det psykiske arbejdsmiljø i pressede situationer.
“Puha! Nu står vi her i den her pressede situation i det der fluffye landskab – det psykiske arbejdsmiljø – og hvad i alverden skal vi dog gribe ud efter? Åh, gid vi i AMO havde nogle metoder til at håndtere de her situationer!”
Kan du kende dig selv i følgende? Så kunne denne workshop godt være noget for dig.
Med udgangspunkt i Arbejdsmiljølovens forebyggelsesprincipper får du redskaber til hvordan I kan hjælpe jer selv i jeres AMO i de pressede situationer.
I eftermiddagsworkshoppen kigger vi på Kommunikation mellem ledelse og medarbejdere.
I har lige haft jeres årlige strategi møde i virksomheden. ”Mega godt møde! Ja, hold nu op, det bliver et spændende år!” – hører man sig selv sige med stor entusiasme inde i hovedet. Ja… og så går der en uge, en måned, et kvartal… og så sidder man der i hverdagen og tænker ”Hvor blev den der fine strategi af!”
Hvis du genkender dig selv i det her billede, så kom og bliv inspireret til hvordan I i jeres virksomhed kan flytte jeres gode intentioner til handling i hverdagen.
Dagen består af en blanding af oplæg, dialog og case-bearbejdning samt træning gennem praktiske øvelser.
Målgruppe
Medlemmer af AMO, HR-medarbejdere, ledere og arbejdsmiljøansvarlige i mellemstore og store virksomheder – både private og offentlige – der ønsker at arbejde strategisk og praktisk med trivsel, samarbejde og forankring af strategi.
Varighed
6 timer
2 workshops på én dag
Styrk trivsel og tillid på én dag, med to workshops om stressforebyggelse og feedbackkultur.
Disse workshops er til dig, der arbejder med mennesker, trivsel og samarbejde i hverdagen og som ønsker konkrete redskaber til at styrke både den enkelte og fællesskabet på arbejdspladsen.
Forebyg krænkelser og styrk dialogen i jeres APV
Denne workshopdag er for dig, der arbejder med arbejdsmiljø, trivsel og samarbejde – og som ønsker konkrete redskaber til at forebygge krænkelser og skabe en meningsfuld og involverende APV-proces.
Kommuniker jer til færre konflikter og bedre arbejdsmiljøledelse
Til dig, der har ansvar for både resultater og relationer – og som ønsker at styrke din kommunikation i pressede situationer og gøre arbejdsmiljøet til en naturlig del af den daglige ledelse.