Rådgivning om AMO

Etablering og udvikling af AMO

Det kan være I er en nystartet virksomhed, at I lige har fået flere medarbejdere, eller I skal skifte jeres arbejdsmiljøorganisation. Uanset tilfældet vil vi gerne hjælpe jer med etablering og udviklingen af jeres AMO. Vi rådgiver jer I alt fra valg af arbejdsmiljørepræsentanter til regler på arbejdsmiljøområdet der ville være særligt relevante for jeres virksomhed. Vi hjælper jer ligeledes med relevante suppleringskurser for de valgte repræsentanter, og finder ud af hvordan I bedst kan komme i gang med jeres arbejde i AMO.

b

Årlig arbejdsmiljødrøftelse

Det kan være det er lang tid siden I sidst har holdt arbejdsmiljødrøftelse, eller I aldrig har holdt en før. Det kan også være I blot vil have hjælp til at styre mødet. Uanset vil vi gerne være behjælpelige med at få jeres årlige arbejdsmiljødrøftelse til at være givende, struktureret og relevant for jeres virksomhed. Vi hjælper jer med en skabelon til hvordan den årlige arbejdsmiljødrøftelse kan foregå, som I kan bruge igen året efter. Vi hjælper jer også i gang med arbejdsmiljødrøftelsen ved at deltage I jeres møde, udarbejde en dagsorden i samarbejde med jer, og holde referat så I har en rapport til efterfølgende.

 

c

Facilitering af andre arbejdsmiljømøder

Det er ikke kun ved den årlige arbejdsmiljødrøftelse vi kan hjælpe. Vi deltager også gerne I jeres andre møder om arbejdsmiljø og rådgiver inden for relevante regler og bekendtgørelser på de pågældende områder, samt udarbejde rapport.

Har I brug for hjælp til at få en dynamisk AMO der lever op til reglerne?

For at holde et sikkert og arbejdsmiljø med høj trivsel er det nødvendigt at jeres arbejdsmiljøorganisation har styr på arbejdsmiljøreglerne, der er relevante for jer, og er en aktiv faktor i jeres virksomhed. Det kan også være, at I har svært ved at komme i gang med arbejdsmiljøarbejdet? Så kan vi hjælpe! 

Har du spørgsmål?