APV og handlingsplan

Vi udarbejder arbejdspladsvurderinger, trivselsundersøgelser og sundhedsprofiler i mange danske virksomheder.

Med vores elektronisk arbejdspladsvurdering (APV) tilbyder vi jer en grundig og nem løsning, der passer til jeres virksomhed, og kan være et værktøj til at sætte jeres arbejde med arbejdsmiljøet i system.

Bestil et uforpligtende tilbud på en APV-undersøgelse her.

I kan selv vælge de metoder og redskaber for jeres APV. Det kan fx være en spørgeskemaundersøgelse, der passer til jeres branche og de specifikke behov på virksomheden. Vi sørger for, at alle arbejdsmiljøforhold inddrages i APV-arbejdet fx lager, kontor, rengøring, kemikalier og selvfølgelig alle maskiner.

Kortlægningen kan tage udgangspunkt i Arbejdstilsynets tjeklister, der er udformet, så I kommer omkring de vigtigste arbejdsmiljøproblemer og overholder arbejdsmiljøloven. Har I fået et påbud fra Arbejdstilsynet eller ønsker I at blive klar til Arbejdstilsynets besøg, så kan vi gennemgå jeres arbejdsplads, så den kommer til at leve op til arbejdsmiljølovens krav.

Vores APV-undersøgelse består af i alt ca. 60 spørgsmål, der tager udgangspunkt i  Arbejdstilsynets tjeklister og enkelte supplerende spørgsmål, så I kommer omkring de vigtigste arbejdsmiljøproblemer. Spørgerskemaerne skræddersys til jeres virksomheds eller institutions særlige behov.

APV-pakken indeholder:

  1. Vi udsender spørgeskemaer til alle medarbejdere. Der er total fleksibilitet ved opsætning af spørgsmål og svarmuligheder.
  2. Vi indhenter besvarelserne elektronisk og sørger for rykkerprocedurer mv.
  3. Vi udarbejder tabeller over svarene, og kan lave særlige tabeller over de enkelte afdelinger eller medarbejdergrupper.

Priseksempler:

APV for den lille virksomhed med under 10 ansatte: kr. 5.000
APV for virksomheder mellem 10-20 ansatte: kr. 10.000
APV for virksomheder mellem 20-50 ansatte: kr. 15.000

Bestil et tilbud her.

Bestil et tilbud på en APV

8 + 8 =